ロスト・イン・トランスレーション

洋楽の歌詞を和訳するよ

The Zombies 『This Will Be Our Year』 和訳

 

The warmth of your love's
Like the warmth from the sun
あなたの愛の温かさは
太陽からのぬくもりのよう
And this will be our year
Took a long time to come
今年は僕らの年になるよ
ようやくやって来たんだ
 
Don't let go of my hand
Now darkness has gone
僕の手を離さないで
闇が今去っていくから
This will be our year
Took a long time to come
今年は僕らの年になるよ
ようやくやって来たんだ
 
And I won't forget 
僕は忘れない
The way you helped me 
あなたが助けてくれたこと
Up when I was down
落ち込んでいたとき 救い上げてくれた
And I won't forget
僕は忘れない
The way you said
あなたが言ってくれたこと
Darling I love you
「私はあなたを愛してる」って
You gave me faith to go on
僕に進む信念をくれたんだ
Oh, now we're there 
今 僕らは辿り着いて
And we've only just begun
ちょうど始まったところさ
This will be our year
今年は僕らの年になるよ
Took a long time to come
ようやくやって来たんだ
 
The warmth of your smile
Smile for me little one
あなたがくれる微笑みは
僕をほんのり温める
And this will be our year
Took a long time to come
今年は僕らの年になるよ
ようやくやって来たんだ
 
You don't have to worry
All your worried days are gone
心配しなくていいんだ
悩んでいた日々は過ぎていった
And this will be our year
Took a long time to come
今年は僕らの年になるよ
ようやくやって来たんだ
 
And I won't forget  [etc.]
 
And this will be our year
Took a long time to come
 今年は僕らの年になるよ
ようやくやって来たんだ
  

 

CINEMA WEDDING

CINEMA WEDDING