ロスト・イン・トランスレーション

洋楽の歌詞を和訳するよ

The Beatles 『Real Love』 和訳

  

All my little plans and schemes

僕のささいな予定や計画は

Lost like some forgotten dreams

忘れられた夢のように消えていった

Seems that all I really was doing

これまでの僕の行動は全て

Was waiting for you

君と出会うためだったんだ

 

Just like little girls and boys

幼い女の子や男の子が

Playing with their little toys

小さなおもちゃで遊ぶみたいに

Seems like all they really were doing

これまでの彼らの行動は全て

Was waiting for love

愛と出会うためだったんだ

 

Don't need to be alone

No need to be alone

拒む必要なんてないさ

It's real love, it's real

Yes, it's real love, it's real

それは本当の愛なんだ

 

From this moment on I know

僕には分かるよ まさに今が

Exactly where my life will go

人生の始まる瞬間なんだ

Seems that all I really was doing

これまでの僕の行動は全て

Was waiting for love

愛と出会うためだったんだ

 

Don't need to be afraid

No need to be afraid

恐れる必要なんてないさ

It's real love, it's real

Yes, it's real love, it's real

それは本当の愛なんだ

 

Thought I'd been in love before

あの頃の僕が考えていた愛では

But in my heart, I wanted more

心の中は満されなかった

Seems like all I really was doing

これまでの僕の行動は全て

Was waiting for you

君と出会うためだったみたいだ

 

Don't need to be alone

No need to be alone

拒む必要なんてないさ

It's real love, it's real

Yes, it's real love, it's real

それは本当の愛なんだ

  

 

ザ・ビートルズ・アンソロジー DVD BOX 通常盤

ザ・ビートルズ・アンソロジー DVD BOX 通常盤