ロスト・イン・トランスレーション

洋楽の歌詞を和訳するよ

Bob Marley & The Wailers 『Waiting In Vain』 和訳

 

I don't wanna wait in vain for your love

I don't wanna wait in vain for your love

君の愛に期待していたいんだ

 

From the very first time I blessed my eyes on you, girl

この瞳が君を捉えた瞬間から

My heart says follow trough

心が離れないんだ

But I know, now, that I'm way down on your line

知ってるのさ

君の前には列ができている

But the waitin' feel is fine

だけど待つ間も心地いいんだ

So don't treat me like a puppet on a string

俺を人形のように操らないでくれ

Cause I know how to do my thing

自分の為すべきことは分かっているから

Don't talk to me as if you think I'm dumb

俺の言葉をさえぎらずに話してくれ

I wanna know when you're gonna come

君を迎え入れたいんだ

 

I don't wanna wait in vain for your love

I don't wanna wait in vain for your love

君の愛に期待していたいんだ

 

Cause if summer is here

だって夏になっても

I'm still waiting there

俺はそこで待っている

Winter is here

冬になっても

And I'm still waiting there

俺はそこで待っている

 

It's been three years since I'm knockin' on your door

君の扉をノックし始めて3年が過ぎた

And I still can knock some more

俺ならまだ続けられるさ

Ooh girl, ooh girl, is it feasible?

なあ これって聞こえているのかい?

I wanna know now, for I to knock some more

知りたいんだ ノックを続けるために

Ya see, in life I know there's lots of grief

わかるだろ

生きているとたくさんの絶望に出会うけれど

But your love is my relief

君の愛が俺を救うんだ

Tears in my eyes burn - tears in my eyes burn

俺の涙は燃えている 俺の涙は燃えている

While I'm waiting - while I'm waiting for my turn

待ち続けるんだ

俺の出番を待ち続けるんだ

 

I don't wanna wait in vain for your love

I don't wanna wait in vain for your love

君の愛に期待していたいんだ

 

 

エクソダス+2

エクソダス+2

  • 発売日: 2015/11/21
  • メディア: MP3 ダウンロード