ロスト・イン・トランスレーション

洋楽の歌詞を和訳するよ

The Beach Boys 『God Only Knows』 和訳

 

I may not always love you

君を愛さない時があるかもしれない

But long as there are stars above you

でも君の上に星が輝く限り

You never need to doubt it

疑う必要は決してないよ

I'll make you so sure about it

僕が君に信じさせてあげる

 

God only knows what I'd be without you

神様しか知らないさ 君がいないと僕はどうなるか

 

If you should ever leave me

もし君が僕から去っても

Though life would still go on, believe me

人生は続くだろうけど 信じてくれ

The world could show nothing to me

世界は僕に何も示してこなくなる

So what good would living do me

そんな人生に何の意味があるんだ?

 

God only knows what I'd be without you

神様しか知らないさ 君がいないと僕はどうなるか

 

If you should ever leave me [etc.]

 

God only knows what I'd be without you

神様しか知らないさ 君がいないと僕はどうなるか

 

  

ラブ&マーシー 終わらないメロディー(字幕版)

ラブ&マーシー 終わらないメロディー(字幕版)

  • 発売日: 2016/01/29
  • メディア: Prime Video