ロスト・イン・トランスレーション

洋楽の歌詞を和訳するよ

Beady Eye 『Start Anew』 和訳

 

Help me understand or take me as I am

俺にも分からせてくれ

俺の手を引いてくれ

I'll change my point of view, anything for you

自分の考えなんて

お前のためにいくらでも変えるさ

Got the whole world in our hands

世界を俺達のものにして

Come on take a chance and start anew

チャンスを掴んだら またやり直そう

 

Darling, can't you see something deep inside of me

俺の奥深くにある何かは

お前には見えていないのか?

I'm gonna change your mind, say that you'll be mine

その気持ちを変えてやるから

俺から離れないと言ってくれよ

Got the whole world in our hands

世界を俺達のものにして

Come on take a chance and start anew

チャンスを掴んだら またやり直そう

 

Wipe away those tears, please don't be upset

涙を拭ったら

うろたえるのは止めにしよう

Tell me all your fears, this I will address

お前が恐れている全てを

この俺に任せてくれ

Got the whole world in our hands

世界を俺達のものにして

Come on take a chance and start anew, me and you

チャンスを掴んだら 2人でまたやり直そう

 

Got the whole world in our hands

世界を俺達のものにして

Come on take a chance and start anew, me and you

チャンスを掴んだら 2人でまたやり直そう