ロスト・イン・トランスレーション

洋楽の歌詞を和訳するよ

George Harrison 『What Is Life』 和訳

  

What I feel, I can't say
この気持ちは 言葉にできないよ
But my love is there for you anytime of day
僕の愛はいつの日もあなたのためにある
But if it's not love that you need
でももしあなたが求めるものが 愛でないなら
Then I'll try my best to make everything succeed
僕は全力で すべてうまくいくようがんばるよ
 
Tell me, what is my life without your love
教えてくれ あなたの愛が無いなら
僕の人生って何なんだ
Tell me, who am I without you, by my side
教えてくれ あなたがそばにいないなら 
僕って何者なんだ
 
What I know, I can do
知っていることなら 僕はできるんだ
If I give my love now to everyone like you
あなたのように愛をみんなに与えることだって
But if it's not love that you need
でももしあなたが求めるものが 愛でないなら
Then I'll try my best to make everything succeed
僕は全力で すべてうまくいくようがんばるよ
 
Tell me, what is my life without your love
教えてくれ あなたの愛が無いなら
僕の人生って何なんだ
Tell me, who am I without you, by my side
教えてくれ あなたがそばにいないなら 
僕って何者なんだ