ロスト・イン・トランスレーション

洋楽の歌詞を和訳するよ

Noel Gallagher's High Flying Birds 『Black Star Dancing』 和訳

 

If not for the mountains

もし山が存在しないなら

Tell me, who will stand tall?

誰が高くそびえるんだ?

It's the money you're counting

君は金を数えているけど

In the hope you've got it all

全ては希望の中にあるのさ

 

Nauture is dancing

自然は踊り

And it makes me sweat

俺に汗をかかせる

The echoes are clearing

音の響きは澄み渡る

But we ain't done yet

But we ain't done yet

俺達もそうすべきだろ

 

And we can ride all, we can ride all night

きっと楽しめるさ どんな夜だって

It's a part of the game now

今はゲームの一部なんだ

And we can ride all, we can ride all night

俺達は楽しめるさ どんな夜だって

 

You make me shine like a black star dancing

君は俺を輝かせる 踊る黒い星のように

We're one and the same now

今まさに俺達は一つなんだ

 

Oh, fly

Oh, fly

Oh, fly

Oh, fly

さあ 飛ぼう

 

If not for tomorrow

もし明日がないなら

You will live for tonight

君は今夜のために生きるだろう

The future will borrow

未来の分まで

It'll be alright

きっと全て大丈夫さ

 

Nauture is dancing [etc.]

 

And we can ride all, we can ride all night [etc.]

 

We're one and the same now

今まさに俺達は一つで

You make me shine like a black star dancing

君は俺を輝かせる 踊る黒い星のように

Can't remember your name now

君の名前は思い出せないけど

You make me shine like a black star dancing

君は俺を輝かせる 踊る黒い星のように

You got it of you want it

You know you got it of you want

気づいたかい 君はやりたいことができてるんだ

 

Oh, fly

Oh, fly

Oh, fly

Oh, fly

さあ 飛ぼう

 

 

Nauture is dancing

自然は踊っているんだ

But we ain't done yet

俺達もそうすべきだろ

  

  

ディスコ・ミュージックで楽しくダンシング!

ディスコ・ミュージックで楽しくダンシング!

  • 発売日: 2015/12/10
  • メディア: MP3 ダウンロード