ロスト・イン・トランスレーション

洋楽の歌詞を和訳するよ

Liam Gallagher 『Universal Gleam』 和訳

 

Here comes my epiphany

Been sitting all so patiently

辛抱強く座り続けて

ようやく閃きが降りて来た

Give me something I can shout about

Oh Lord don't let me down

叫ぶ意味を俺にくれよ

主よ 俺を失望させないでくれ

 

I give you universal gleam

I'll help you fix your broken dreams

この世の煌めきを君に見せよう

砕けた夢を一緒に直そう

I'll give you something you can shout about

I won't ever let you down

叫ぶ意味を君にあげよう

俺は絶対に君を失望させないぜ

 

But I'm older now

Gonna show you how for real

でも俺はもう若くない

本当の姿を晒そうとしている

Gonna spit you out

Of my motor mouth

俺の忙しない口から

君の本音を吐き出すんだ

I won't ever let you down

俺は絶対に君を失望させないぜ

 

You can make or break my day

Their only words I hear you say

君の言葉を聞くだけで

俺の気分は激しく揺れ動く

Give me something I can shout about

Oh Lord don't let me down

叫ぶ意味を俺にくれよ

主よ 俺を失望させないでくれ

 

But I'm older now [etc.]

 

I'm gonna make you right

We'll bring it on home, bring it all night

俺が君を正してやるよ

一緒に元の場所に帰ろう 今夜は元に戻ろう

Sending you love and light

We'll bring it on home, bring it all night

君に愛と光を送ろう

一緒に元の場所に帰ろう 今夜は元に戻ろう

I'm gonna make you right

We'll bring it on home, bring it all night

俺が君を正してやるよ

一緒に元の場所に帰ろう 今夜は元に戻ろう

Sending you love and light

I won't ever let you down

君に愛と光を送ろう

俺は絶対に君を失望させないぜ

 

 

Liam Gallagher: As It Was [Blu-ray]

Liam Gallagher: As It Was [Blu-ray]

  • 発売日: 2019/10/15
  • メディア: Blu-ray