ロスト・イン・トランスレーション

洋楽の歌詞を和訳するよ

Oasis 『Gas Panic!』 和訳

 

What tongueless ghost of sin crept through my curtains?

カーテンの隙間から 得体の知れない罪の亡霊が入ってくる

Sailing on a sea of sweat on a stormy night

嵐の夜に汗の海へと出航する

I think he don't got a name but I can't be certain

奴は俺の名前を知らないはずなのに そんな気がしない

And in me he starts to confide

そして奴は俺に秘密を打ち明ける

 

That my family don't seem so familiar

「俺の仲間は密かに隠れていて」

And my enemies all know my name

「俺の敵は全員俺の名前を知っている」

And if you hear me tap on your window

「もし俺が窓を叩く音が聞こえたなら」

Better get on yer knees and pray panic is on the way

「膝まづいて祈った方がいい 恐怖がやって来るぞ」

 

My pulse pumps out a beat to the ghost dancer

亡霊の踊り子のために 脈拍がビートを鳴らし出す

My eyes are dead and my throat's like a black hole

俺の眼は死んでいて 喉はブラックホールのようだ

And if there's a god would he give another chancer

もし神がいて まだチャンスをくれるのなら

An hour to sing for his soul

神の魂のために歌わせてくれよ

 

Cos my family don't seem so familiar

「俺の仲間は密かに隠れていて」

And my enemies all know my name

「俺の敵は全員俺の名前を知っている」

And when you hear me tap on yer window

「俺が窓を叩く音が聞こえたなら」

Yer better get on yer knees and pray panic is on the way

「膝まづいて祈った方がいい 恐怖がやって来るぞ」

 

Cos my family don't seem so familiar

「俺の仲間は密かに隠れていて」

And my enemies all know my name

「俺の敵は全員俺の名前を知っている」

And when you hear me tap on yer window

「俺が窓を叩く音が聞こえたなら」

Then you get on yer knees and you better pray

「お前は膝まづいて祈るべきなんだ」

 

Cos my family don't seem so familiar

「俺の仲間は密かに隠れていて」

And my enemies all know my name

「俺の敵は全員俺の名前を知っている」

And when you hear me tap on yer window

「俺が窓を叩く音が聞こえたなら」

Yer better get on yer knees and pray panic is on the way

「膝まづいて祈った方がいい 恐怖がやって来るぞ」

Panic is on the way

恐怖がやって来る

Panic is on the way

恐怖がやって来る

 

 

DHC セントジョーンズワート 30日分

DHC セントジョーンズワート 30日分

  • メディア: ヘルスケア&ケア用品