ロスト・イン・トランスレーション

洋楽の歌詞を和訳するよ

Michael Kiwanuka 『One More Night』 和訳

 

One more night

あと一晩

One more night till the morning

朝になるまであと一晩

One more night

もう一晩

One more night till the day

昼になるまであと一晩

I'll be right

きっと大丈夫

I'll be right in the morning

朝になれば俺は大丈夫

I'll be alright

きっと救われる

I'll be right in the day

昼になれば俺は大丈夫

 

But I believe it

俺は信じているんだ

One more night till the morning

朝になるまではあと一晩

But I believe it

俺は信じているんだ

One more night till the morning

朝になるまではあと一晩

 

I'll be trying

俺は目指している

I'll be trying in the morning

俺は朝を目指している

I'll be trying

俺は目指している

I'll be trying in the day

俺は昼を目指している

No more lies

嘘は消える

No more lies in the morning

朝になれば嘘は消える

No more lies

嘘は消える

No more lies in the day

昼になれば嘘は消える

 

But I believe it

俺は信じているんだ

One more night till the morning

朝になるまではあと一晩

But I believe it

俺は信じているんだ

One more night till the morning

朝になるまではあと一晩

 

I'll be holding on

俺は耐えるんだ

Holding in

耐え続けるんだ

 

One more night

あと一晩

One more night till the morning

朝になるまであと一晩

One more night

もう一晩

One more night till the day

昼が来るまであと一晩

 

I'm on fire

俺は燃えている

I'm on fire for the morning

朝を求めて燃えている

I'm on fire

俺は燃えている

I'm on fire for the day

昼を求めて燃えている

 

But I believe it

俺は信じているんだ

One more night till the morning

朝になるまではあと一晩

But I believe it

俺は信じているんだ

One more night till the morning

朝になるまではあと一晩