ロスト・イン・トランスレーション

洋楽の歌詞を和訳するよ

Liam Gallagher 『More Power』 和訳

 

The cut it never really heals

傷はずっと治らずに

Just enough to stop the bleed

出血が止まっただけだった

And you won't get the girl you want

あなたは恋する女を求めずに

But you get the girl you need

適切な女を手に入れた

 

Mother, mother

ああ母よ

I'll admit that I was angry for too long

自分が怒りに囚われていたことを認めるよ

How I wish I had more power, oh yeah

僕にもっと力があれば

How I wish I had more power

僕にもっと力があれば

 

People talking like their gods

誰もが神のような話し方をするが

But that's just not the deal

そんなことはどうでもいいんだ

If you want to keep the things you love

愛するものを失いたくないのなら

Then you better learn to kneel

ひざまづくことを学ぶべきさ

 

Father, father

ああ父よ

I can see so many things now that you're gone

あんたがいなくなってたくさんのことに気づいたよ

How I wish I had more power, oh yeah

俺にもっと力があれば

How I wish I had more power

俺にもっと力があれば

 

How I wish I had more power

How I wish I had more power

How I wish I had more power

僕にもっと力があれば

You'll never alone

お前はひとりじゃないんだ

How I wish I had more power

僕にもっと力があれば

 

The cut it never really heals

傷はずっと治らずに

Just enough to stop the bleed

出血が止まっただけだった

And you won't get the girl you want

お前は恋する女を求めずに

But you get the girl you need

適切な女を手に入れた

 

Mother, mother

ああ母よ

I'll admit that I was angry for too long

自分が怒りに囚われていたことを認めるよ

How I wish I had more power, oh yeah

俺にもっと力があれば

How I wish I had more power

俺にもっと力があれば

 

This is what you came for

これを探していたんだろ

Is this what you came for?

Is this what you came for?

Is this what you came for?

これを探していたんだろ?