ロスト・イン・トランスレーション

洋楽の歌詞を和訳するよ

The Beatles 『Now And Then』 和訳

 

One, two...

1、2...

 

I know it's true

それが真実なんだ

It's all because of you

すべて君のおかげだ

And if I make it through

僕が成し遂げることは

It's all because of you

すべて君のおかげだ

 

And now and then

今もこれからも

If we must start again

またやり直すとしても

Well, we will know for sure

確信しているよ

That I will love you

いつまでも僕は君を愛していると

 

Now and then

今もこれからも

I miss you

君が恋しいよ

Oh, now and then

今もこれからも

I want you to be there for me

僕のそばにいてほしい

Always to return to me

いつだって僕のもとへ帰ってほしい

 

I know it's true

それが真実なんだ

It's all because of you

すべて君のおかげだ

And if you go away

もし君が去るなら

I know you'll never stay

受け入れよう 別れは必然だと

 

Now and then

今もこれからも

I miss you

君が恋しいよ

Oh, now and then

今もこれからも

I want you to be there for me

僕のそばにいてほしい

 

I know it's true

それが真実なんだ

It's all because of you

すべて君のおかげだ

And if I make it through

僕が成し遂げることは

It's all because of you

すべて君のおかげだ

 

Good one

いい曲だね