ロスト・イン・トランスレーション

洋楽の歌詞を和訳するよ

The Strokes 『Call It Fate, Call It Karma』 和訳

 
 
Close the door
扉を閉めるけど
Not all the way
いくつかは開けておこう
He don't understand
彼には理解できない
We don't understand
僕らにも理解できない
So don't you wanna remind me
だから 思い出させてくれないか
I don't know a thing
僕にはなにもわからないんだ
And some of us remember
思い出した人達は
And some run out of place
僕らのもとから去っていく
 
Can I waste all your time here on the sidewalk?
いつまでもこんな道の外れで付き合ってくれるかい?
Can I stand in your light just for a while?
少しの間だけ君の明かりに照らされてもいいかい?
I've waited around to wait in a room
あの部屋で過ごすために 僕は待ち続けて
I made up more time watchin' you
君を見つめるために なによりも時間を捧げたんだ
 
You got it down now, don't you?
君はいま落ち込んでいるんだろう?
I wanted to understand your face
その気持ちを理解したかった
So don't you wanna remind me
だから 思い出させてくれないか
I don't know a thing
僕にはなにもわからないんだ
And some of us remember
思い出した人達は
And some run out of place
僕らのもとから去っていく
 
Can I waste all your time here on the sidewalk?
いつまでもこんな道の外れで付き合ってくれるかい?
Can I stand in your light just for a while?
少しの間だけ君の明かりに照らされてもいいかい?
I've waited around to wait in a room
あの部屋で過ごすために 僕は待ち続けて
I made up more time watchin' you
君を見つめるために なによりも時間を捧げたんだ
 
I needed someone
I needed someone
誰かが必要だったんだ

 

 

COMEDOWN MACHINE

COMEDOWN MACHINE

  • アーティスト:STROKES
  • 発売日: 2013/03/15
  • メディア: CD